Teacher's Day

Bismillahhirahmanirahim and Assalamualaikum.    


Hai! Happy wednesday and Happy Teacher's Day. Kalau boleh nak pergi sekolah serbu bilik guru then ucap Selamat Hari Guru! Then lepas tu aku famous satu sekolah sebab buat kecoh dalam bilik guru -.-' Dekat twitter, facebook sibuk orang wish dekat aku Happy Teacher's Day. Aku pun layan la wish dorang. sebenarnya malu nak reply sebab aku bukan cikgu lagi. Kalau cikgu pun hari tu je just in practicum. Mungkin bakal guru yang akan mendidik anak bangsa. btw, thanks to all my friends :) di dalam sudut hati ni sangat terharu ade orang tau jugak yang aku ni bakal seorang guru :') thank you very much !



Enjoy this video :)




Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

2 comments:

gadis are you said...

selamat hari guru syaidatul ^__^

SYAIDATUL AKMAL said...

Thanks dear :)