Report

Bismillahhirahmanirahim and Assalamualaikum.  


Hai sihat? Sekarang terasa macam ramai yang sayang aku :) Hehe, perasan ! Hari ni hari ape? Ohh Jumaat. Terima kasih ingatkan saya =.=' Hari Isnin 7 mei lepas aku dgn 2 orang lagi kawan g hantar report dekat Unisel Ter-chenta. Amboihh. Kitaorang janji nak gerak after lunch then aku pun decide nak naik train dari rumah pukul 11. Tetibe dapat message yang kereta dia rosak ! Aku dah gelabah mcm mana nak pergi Unisel Ter-chenta ni nak hantar report? Selalu harap kereta dia je g mana-mana. Lepas tu mintak izin mak bak bawak kereta g Unisel Ter-chenta. Mak macam segan-segan nak bagi, haha sebab kereta tu roadtax dah mati. Doa jela aku bawak kereta tu. Harap-2 takde roadblock. Saya malas nak jumpa Polis. Segan :p


Sampai Cheras pickup kawan and terus gerak. Aku malas drive. Itu salah satu kelemahan. Haha :) Sampai Unisel Ter-chenta, lecturer tak dak. Dia suruh p hantaq dekat admin. Balik pun aku malas drive haha sampai cheras turunkan kawan and aku TER-paksa lah drive balik rumah :) Dekat Unisel Ter-chenta niat dihati nak jumpa member. Rindu dekat dia tapi tak dapat contact plak sebab dia dah tukar no phone. Takde rezeki lagi nak jumpa :'(



Haa ini lah Report- moport saya *_*








Nama dia Aishah. Dia single lagi :p Assalamualaikum kawan-kawan. Muuaacch :*




Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: