PKNS Dinner

Salam :)

Hari tu ada ikut kawan aku pergi dinner dekat dewan PKNS . Sangat GRAND ! Nak tau dia jemput siapa ? Haaaaaaaaaaa . Tunggu sat g aku cerita . Sampai je dewan tu , parking FULL . Kitaorang pun memang salah la kan sbb lambat sampai , haaaa pandan muka hang parking FULL . Punya laa jauh parking ! Dah kene jalan jauh-2 masuk dewan . malu gilaaa ramai orang . Vouge vouge semuanyaaaa . Datin Datuk Tan Sri Puan Sri semua macam laaa ada . Tema dinner ni PURPLE . Aku  tak tau . So bantai laa pakai BIRU ! Dia pun skali sbb takde baju purple . Ya Allah , yang perempuan semua cantik-cantik , comel-comel :) Yang jejaka , tampan sekali ! :p Sekali je , bukan dua kali . haha Merepek dah ~ Kitaorang biasa-biasa jea T__T Sudahlaa tak make up . Bedak je . Sedih kann . Hahahaha . Sampai je sana terus bg kad jemputan and dapat jersy ! Seronok sangat ! Majlis perasmian dia sangat gempak ! kitaorang kene bukak ikatan belon yang ada dekat atas meja and belon tu naik kat atassssss ~ Pastu ada bunga api ~ !! Best sangat ! Happening gilaaa babe !



Alaaaaaaaaaaaaaa ! BLUR -___________- 

Okay lepas perasmian , kita MAKAN ! Semua makanan jenis cina . Ada yang boleh masuk , ada yang tak -..- Yang paling sedap UDANG GORENG ! woooaaaahh :D Sambil makan muncul Alleycat weh :D Hahaha , ni lahh artis jemputan yang aku cakap tadi . Alleycat artis lama . Best gilaa dapat dengar live dia nyanyi . Mak aku sukaa gila dengan dia ni . Fanatic fanss . Haha . Adik aku yang kecik tu pun minat lagu Alleycat . Berjiwa sentimental betul . Lepas alleycat muncul pulak Awieeeeeeeeeeee ! Jyeahhhh ! Memang terangguk-2 kepala aku layan alu diaaa . Phewwwww ! Best gilaaa dinner ni . Pengacara dia pulak AG Hot fm . Tapi sayang , dengan tiga-tiga artis ni aku tak dapat tangkap gambar T_T


Ready for dinner !


Ni lah kawan kitewww . Comel kan kan kan ? :p




Byeeeeee ^.^


Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: