Uptown TheMines with cousin :D

Assalamualaikum .......

Hi semua ! Sihat ? Okay DUA minggu yang lepas aku dengan cousin aku pergi Uptown TheMines dekat Serdang sanaaa tu and tidur rumah dorang satu malam . Siapa pernah pergi angkat tangan ! Okay ramai dah , #Aku sorang je baru sekali pergi -______- Seriously Macam batak gila pergi sana sebab dah lama tak pergi Uptown shopping banyak-2 since sibuk dengan kerja kan . Okay mula-2 family pak ndak aku datang rumah sebab aku kan baru pindah so nak tengok rumah laaa . Hahhahaa :D Seronok gilaaaaa dorang datang and aku diajak tidur di rumah mereka untuk 1 malam . #Ayat sastera dah keluaarrrr . Malam tu makan dulu dekat Bangi and terus balik rumah . Ohhh lupa g car wash cuci kereta . Kitaorang just dok dalam kereta jea . Hahhaa , tak pernah aku buat mcm tu . Tak tau laa pulak kalau korang pernah kan . #Aku ni semua benda lambat sket -__- Okay habis cuci kereta bayar RM 8 then balik rumah . Tak sempat panas bontot dah nak keluarrr balik g Uptown ! Hoyaaaeeeeehhhh ! Start enjin then gerakkkkk ! Aku dengan semangat duit tengah banyak pulak , hamekkkk kau borong macam beli sayur sawi seikat Rm 1.26 sen :) Mula-2 sampai berlagak tak pandang pun , keraskan hati cakap TAK NAK BELI APE-2 !! Okay setengah jam berjalan hati aku  mula berpaling tadah ! Beg Longcharm 1 , filpper 1 , beg RM20 1 , Jersy Adidas 1 , Tudung syria 1 :) Tak banyakkk kan ? Dah pukul 1 decide nak balik takut kene marah . Sampai je rumah ! NAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH ! Kene MARAH T_________T  ' Hampa p mana ni ? Malam-2 buta baru nak balik . Kalau jadi apa-2 tadi sapa susah ?!!! Okay T_T Takut then terus naik atas tidurrr . Hahha :D




Besoknyaaa g hantar sorang lagi cousin nak balik melaka dekat BTS . Okay first time g sana gilaaaaaaaa besar ! Nak masuk pintu mana pun tak tau . Macam airport . Pelepasan 1 2 3 4 5 6 7 8 9 . Ahhhhhhhhhhhhhhh ! Pening . At last jumpa jugak . Then petang tu hantar sorang lagi balik asrama dekat Banting then baru hantar aku balik rumah . Weekend yang best :) Babai Assalamualaikum ~


Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: