Keluarga baru :)

Assalamualaikum ......

Hi semua ! Okay sekarang aku ada ahli keluarga baru tau . Dia sangat laaaaaaaaaaaaa comel ! Paling comel bila dia tidorrrrrrrrrrr . Ohhhhhhh malu-malu kucing gituwwww . Dulu mase dekat rumah lama memang nak bela kucing , tapi disebabkan jiran aku ti cina and dia ada bela anjing ~ So memang dah sah-2 sah dan sahih laaa tak boleh nak bela kucing . Mauuu anjing tu terkam kucing aku . Hurrrrrrrrrrrrr kesian ! Okay bila dah pindah adik aku sibuk-2 nak bela kucing . Nak-2 pulak aku bawak g pergi tengok cerita Ombak Rindu dekat wayang dia nampak pulak Izzah tu bela kucing , dia nak jugakkk . " Adik nak kucing macam dalam Ombak Lindu tuuuu . Nanty nama diaaa Chomell jugak tauuu " Okay adik okay . Masa adik aku dekat Kuis dia ternmpk ade sekorr kucing comel gilaaa . Kecik je and nak bawak balik rumah . Mak aku pun ikut laaaa , bawak laaa balik .   Dia sangat banyak makan ! Baru beli makanan dia dah habiss . Bagi sekali nak 2 3 4 5 6 kali ~ haaaiiiihhhhhhhhh ! Mudah-mudahan dengan bawak kau balik akan membawa rezeki dan rahmat dalam rumah ni . Aminn :)





Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

3 comments:

elsyhamee said...

mmg kucing terbiar kee??
^^ comel la

SYAIDATUL AKMAL said...

A'ah , nampak dia selalu ade dekat Kuis tu , then decide bawak balik je

Syakilla kebebeh said...

ehhhh baby cat ke syaii...comellll gilewwww