Sambutan Tahun Baru :) Sangat Cool !

Assalamualaikum....

Hi semua . Sihat ? Semalam 31 Dec pagi-2 dah keluar rumah . Okay tipu tak lah pagi sangat , pukul 10.30 am mcm tu . Sampai KTM Bangi, train pukul 11.00 am . Tahniah , anda lewat 5 minit and train yang 10.30 dah lepas -__- Dengan hati yang tabah aku tunggu dan terus menunggu . Ohh , lupa nak nyatakan di sini . Aku bangun pepagi buta bukan lah untuk pergi meraikan tahun baru macam korang semua . Seronok kan pergi KL, Pavilion, Dataran , Mid valley , Sunway and ape-2 jelaaa . Aku pergi untuk mencari rumah sewa . Again ! RUMAH SEWA ! T______________T Ini sangat mengayat hati . Okay dan pukul 11.00 pun tiba . Punya lahh RAAAAMMMMAAAAIIII !! Penuh gila dalam train . Phewwwwwwwwwwwwww :/ Nasib baik semua bau wangi-2 lagi . Yelahhh nak keluar dengan boyfriend, girlfriend . Sampai Kajang, lagi tambah RAMAI ! Then Serdang, Tambah lagi RAMAI ! Nasib baik aku turun BTS . Ingat kan BTS dah kurang lah orang , Rupa-rupanyaaa ramai jugak lagi . Beli tiket beratur panjang menjelaa ~ SABAR jelaaa . Sampai Cheras, kawan aku amik . Then terus gerak g Kundang . Nasib baik tak jammed sangat sebab ramai naik Public transpot kot ? At last dapat jugak ktrg rumah sewa yang ohsem ! Hahhah , full furniture , bilik 3 , siap katil, almari, meja make up :) Dalam hati Alhamdulilah . Terima Kasih Ya Allah . Tak sangka boleh dapat rumah sewa yang macam tu . Tapi bayaran dia agak mahal . Dapat kurang pun RM100 je . Takpelaaaa , asalkan selesa nak buat kerja and paling penting tempat tu selamat . Depan rumah pak cik POlis . AHah ! Dah bincang harga semua, pergi duplicate kunci sorang satu :) Lagi sekali Alhamdulilah :DDD Okay then terus nak balik rumah . Balik kawan aku hantar samapi rumah sebab dia nak pergi Putrajaya . So dah dekat dengan rumah aku ni . Nasib baik , kalau tidak mati aku kene pijak dalam train T_T Malam tu macam biasa menghadap laptop bukak Facebook , Twitter . Semua Tweet pasal enjoy keluar sambut new year . Ada jugak yang sama mcm aku , dok rumah je . Sampai pulak 12.00 pm ! Dengar bunga api meletup-2 ! Aku dengan eksitednyaaa keluar rumah . Yeahhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAK NAMPAK PUN T____________T Dengan perasaan hampa , masuk rumah . Itulahhh cara aku sambut tahun baru :) Cool Bukan T____________________T Ok bai !
Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: