Bye-bye 2011 And Say Hi to 2012 :)

Assalamualaikum.....

Hi semua ! Sihat ? For sure ramai yang baru lepas tengok Maharaja Lawak Mega kan ? Aku pun :) Hihihihi puas hati Osbon yang menang and puas hati jugak Syok kalah . Jahatnyaaa aku ! Tak laaaa , lawak dia tak menjadi but tahniah laaa jugak sebab dapat masuk final kan :) Ramai yang kata Boboi yang menang . Boboi pun best jugak ! :) Ohhhh yaa , mak aku menangis dohhh Osbon menang :') Tak faham -__- Okay dah stop ! Entry ni bukan khas untuk MLM okay . Tapi khas untuk Azam baru aku and wishlist aku for 2012 nanti :)

2011 banyak beri aku pengalaman pahit and paling banyak pengalaman MANIS dari orang-2 yang aku sayang . Budak class yang happening , boyfriend yang sporting :) ewahhh , drama je lebih ni ! Hahahhha :D Tapi betul laaa , 2011 aku banyak memori yang tak boleh lupa sampai mati . Macam-2 yang jadi and aku berjaya tempuh semua dugaan dengan tabah :) Cewahhhh . Drama lagi ~ Okay jom tengok ape azam baru and wishlist aku untuk 2012 :D

#1 Aku nak sambung Degree for sure ! Lepas je dapat result praktikal, terus nak apply Degree . Tak kira lahh Ipta or Ipts . Tapi kalau boleh nak Ipta . Murah sikit . Kesian parents aku nak bayar . Dalam bidang Education for sure tapi tak sure lagi nak pilih ape . Pendidikan Khas ke , Bahasa Melayu ke, Matematik dan Sains ke ? Mane ade rezeki, situ lahh aku ada :) InsyaAllah ~ Amin !


#2 Nak ubah penampilan . Buang baju seluar yang ketat-2 . Tapi still in fashion muslimah :) Bila usia makin meningkat, pemikiran pun makin matang . ewahhh drama lagi -___- Hahahha , tapi insyaAllah aku akan perbaiki diri aku luar dan dalam :) Allah tak kan mengubah nasib seseorang sekiranya kita sendiri tak berniat untuk berubah :') Doakan aku :) Aminn !


#3 Nak beli handphone mahal-2 dengan duit sendiri . Okay ini agak berlagak :) Hahahahahah :D


#4 Nak aktif dalam blog ! :D Niat ni selalu terkubur tiap-2 tahun -________- Bila busy jea, tak update lama, then bila dah lama-2, takde mood nak update dah T_________T Kesian kan aku ? Okay biarkan dia . 


#5 Last sekali, aku rase ini paling penting . Tolonglah buang sikap and ubah sikap BOROS ! Okay aku cuba T____________T Tapi susah bagi kaum Hawa kan . But i'll try . Amin !


Okay selesai sudah . Banyak lagi sebenarnya . Tapi malu lah nak sebut semua dalam ni . HAHAHAH :D Kbai :)
Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: