#002

Assalamualaikum...

Hi semua :) Sihat ? Buat ape tu ? Tak boring macam aku ? Ok sekarang dimaklumkan aku boring tahap dewa ! Boleh sesiapa tolong settle kan masalah aku ? Kalau cuti korang buat ape ? Kalau boring korang buat ape ? Tak buat ape-2 macam aku jugak ? Just bangun tido , mandi , turun bawah bukak periuk nasi , cedok nasi , makan , on laptop then online sampai pagi ? Yeahhhh setiap hari itulahh rutin aku kalau tak kerja . Kalau kerja pulak . Bangun pukul 9 , pergi kerja pukul 10 pagi . Balik kerja pukul 11 malam . Basuh muka dan kaki then tidur . Then begitulahh setiap hari kalau aku kerja -___________- Sounds like boring . YEahhh ternyata memang boring . Ohhh semalam aku skyping dengan aizat . Aku request handphone Blackberry . Hahhah . Jahat kan ? Then tetibe dia tunjuk handphone tu ! yeahhhhhhhhhhhhhh ! Tapi second :( It's okay . Asal ade sudah laaa :) Hahaha , tapi bila aku start praktikal baru dia nak bagi . Why ?!!!!!! Sebab SAJA-SAJA .
-___________- Aku dengan relanya terpaksa laa ikut ape kata dia . Dengar cerita aku mcm desperate gila nak pakai hp canggih kan ? MEMANG punn ! Hhaahahahahah :) #laughevil . Orang lain dah berzaman pakai hp canggih-2 kan .
Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: