# 001

Assalamualaikum....

Hi semua . Sehat ? Aku baru baik dari demam . Dah lama tak demam . Tetibe angin mengada-2 datang nak demam pulak . Nasib baik datang time cuti, kalau time kerja , hillang gaji satu hari :) Masuk hari ni kira-2 dalam 3 minggu lebih nak masuk sebulan jugak laa aku pindah dekat Bandar Seri Putra, Bangi ni . Takde ape yang seronok . Hari-2 tengok highway . Bosan tahu . Nasib baik ayah aku offer kerja . Gaji masuk hari-2 . Dari pukul 10 a.m sampai 11 p.m . Satu hari dapat RM 40 . Dalam seminggu dapat laa RM 200 . Kalau nak ikutkan , gaji aku dah boleh dapat RM 600 tapi minggu yang pertama duit habis jalan-2 dengan kawan . Minggu ke-2 tak kerja . Minggu ke-3 baru dapat save duit . Hahahahaha :D

Lagi 4 hari nak masuk tahun baru . Then start je tahun baru lagi sebulan aku nak start dah praktikal . Belum ready . Malas nak praktikal . Rase nak main-2 lagi . Rumah sewa belum dapat . Yang dah dapat tu kecik pulak . Bilik air ade 1. Bilik 1 . Sewa gila mahal . Nak sorang RM 100 . Means RM 400 dia dapat tak masuk  bil air and elektrik . Sudahlaa kawasan kampung -___-' Pandai jugak mak cik ni nak trick orang bandar bayar mahal rumah dia . Hahhaha :) Runsing kepala fikir mana nak dapat rumah sewa yang betul-2 menepati citarasa . Bukannya aku mintak banglo . Rumah teres biasa . Ade 2 bilik pun dah okay . Tapi susah betul nak dapat . Mauuu tido masjid praktikal nanti . Susah jugak cari rumah sewa kan ?
Terima kasih sebab sudi bace entry menggarut and sudi singgah (:

No comments: